2015年3月27日星期五

滿意得很

日期:3月21日
地點:麻布茶房
是次消費:約$140

今晚和朋友去旅行社交團費,完成後便去食埋晚飯才回家。

我都幾鐘意去麻布茶房食飯,一來這裡食客偏少,地方闊落舒適,和朋友吹水都可以坐耐少少,二來雖然人均消費都百幾元,但食物份量亦有返咁上下,絕對食得飽﹗

之前試過雞飯﹑牛肉飯,今次當然試新野,豬肉雞蛋泡菜丼都幾特別呢,我喜歡麻布的定食會跟上數碟小菜,很豐富,今次有汁煮蘿蔔蓮藕,酸蘿蔔,酸黃豆及枝豆煎蛋,除了那件煎蛋鹹到吃不到之外,其餘小碟都被我清碟了﹗那碗蛋絲清湯其實我幾鐘意飲,特別是留在飯後飲用可清下味蕾及帶著油膩的口腔。

豬肉是瘦肉片,不含肥肉,很合我心意,雖然是瘦肉但肉質都幾軟淋,泡菜切細片,份量有不少,蛋絲就是滑蛋那模樣,混在肉和泡菜裡,將泡菜﹑蛋連同甜醬汁撈起,令飯粒惹味起來就令我吃不停口了。


定食不跟飲品的,但可以以$18加普通飲品或$28加特飲(奶昔除外),之不過餐廳有提供熱綠茶,我超鐘意飲,所以可以將飲品錢轉移到甜品那裡去。(哈)

友人試了我推介的熱抹茶丸子紅豆湯,不過她話好甜好甜,我見碗內的紅豆量都幾多,可能導致太甜了吧﹖(因上次我食這味就覺得甜度是剛好呢)

抹茶芭菲賣相真是靚一靚,看到都興奮﹗生果有蜜柑﹑橙及圓形那粒,原來全都是罐頭水果,哇,好重糖水甜味,真的可以忽視... 


不過,芭菲的主角當然是雪糕喇,牛奶雪糕充滿濃郁的奶味,香滑得很,超正點﹗加了抹茶漿,增添抹茶的甘苦,好味,那球抹茶雪糕超好食啊,濃濃的抹茶味,兩款雪糕都是大大份,食到超飽﹗

沒有留言:

發佈留言