2015年7月28日星期二

當跌錢好了

日期:7月26日
地點:新派素食
是次消費:$129.80


從餐廳周網站中發現一間印度菜素食餐廳,於是便上網查一查它。原來閒日中午會提供自助餐,而星期日就有BRUNCH BUFFET,價錢$118比餐廳周的午餐更平,於是拿拿聲在周日去試了。


BUFFET時間是11點45開始,我們在11點40便到餐廳,中途發生了開錯門事件而令女印度服務員A提早開門給我們入去坐到夠鐘,經我問清楚下原來12點才正式開始。


餐廳地方都幾大,光猛新淨,衛生程度都幾好。見沒有服務員帶位,我們便隨便找位置坐,因冷氣好凍加想近廚得食,我們就坐近食物的位置,如非我眼角見到有個陰影郁郁下,我都不知道女印度服務員A在遠處一直監視我們更對住我們手指指示意要我們坐返出D...(咁點解你又唔帶位呢﹖)




坐左陣,我去看看餐廳的時鐘,見12點都未可以開動,我出去問女印度服務員A,她手指指示意要等所有食物搬出來可以開動,等到餐廳時鐘顯示12點10,聽到女印度服務員A不知道說什麼後我們才可以出去取食物(其實餐廳不如將BUFFET時間改去12點15吧,除了令食客不用白等亦可以避免員工要提早招呼客人。)



食物選擇較少,兩轉已經食齊所有食物了。


左邊是有紫洋蔥及三色椒沙律,加入辣汁,味道不錯。右邊是無加入任何醬汁的蕃茄﹑紫洋蔥及生菜,蔬菜樣子都新鮮。


左邊:蒸糕,就好似白糖糕但無咁甜;
中間:不甜的炸冬甩,幾好食;
右邊:酸辣湯,友人試了半碗便立即叫我不好試,因為超辣。


左邊:雜菜天婦羅,炸漿加入了黃咖哩,令味道無咁單調,不過蔬菜炸到淋劈劈,稍為遜色;
右邊:素菜春卷,雖然淋了少少,但不算油膩而且味道清新,岩我。


大堆頭炒物,有椰菜花﹑羊肉卷(?)﹑豆干﹑炸麵包(?)等,味道不辣又不鹹,很奇怪的味道,絕不討好,當中的羊肉卷(好硬,食落有渣)﹑豆干(好油)﹑炸麵包(好油好膩),幸好我每樣拿了一件仔,但這三件頂唔順食剩半粒,約1吋,事後被經理責怪更被全店員工以黑臉對待。(詳見後話)


甜咖哩,內有豆腐/豆干,淨食都易入口,不會太重口味。


香草炒薯仔,薯仔粉腍,味道香口,很好吃。


青豆咖哩,甜甜地,都不錯呢。


好似肉醬意粉的"肉醬"咖哩,味道濃香,這個用來撈飯食是好正的。


印度飯,飯粒帶長,質感較硬,無飯香,最好當然是混入各款咖哩汁食用。


以為是南瓜蓉原來是椰子絲加入大量糖水,甜到暈...


煉奶浸麵包球,好甜好甜...甜到暈升級...



左邊:飯後水果只有西瓜;右邊:甜品枱上放了此碟沙律(﹖),瓜粒菜粒加脆脆片,味道清清地,幾好吃。


期間女印度服務員A過來問我們飲什麼及要不要麵包﹖自助餐只包一杯飲品我們都要了芒果lassi,芒果味濃,帶著自然果酸更為吸引,而甜度剛好,整體是好好喝﹗

我們以為只得Naan但原來另有一款叫Dosa的捲餅,長柱體,餅皮薄脆,包住咖哩薯仔,相當特別呢,味道也好好;而Naan帶著微微蒜香,口感煙煙韌韌,我超鐘意食 Naan的所以忍不住添加了一盤。


後話:

以下是我所吃的第一轉及第二轉,自問都絕少浪費食物(除非難以下嚥就無計﹗),所以去自助餐食我習慣是每轉取少許,不會大堆大堆頭,如果是好吃的再取過。




話說剩左半粒x3食物,難食到我食唔落,而經理埋黎收碟,佢問我"FINISHED?!",我話"YES",佢話"NOT FINISH!",我知道食剩係我唔好但我接受唔到陣油膩味同食到成口渣滓(反正堆渣滓最後我都要吐出來),我唔知"好難食我食唔落"英文係點講就是旦話"It is spicy, I can't eat...",點知經理即黑哂臉怪責話"It is not spicy!",佢企度唔郁我知道佢要睇住我食返呢3粒仔野,而我都無出聲,"DEAD AIR"一陣佢當住我面大大聲唉口氣先肯收走隻碟。

之後我地得到既係零服務,水杯無哂水見到又唔加,仲要受住經理同幾位女印度服務員對住我地黑口黑面(查實女印度服務員A的態度都好差,開頭已經對住我地黑面,依家更黑咁解﹗),大約在12點15餐廳有九成滿,全部係當地同鄉,見住經理同幾位女印度服務員對同鄉客人有講有笑,我堅唔服氣,我唔需要你地全程對住我笑但至少唔好黑臉吧,最後求其食多轉,睇唔過眼佢地咁厚此薄彼就埋單﹗

食唔飽但滿肚氣﹗

沒有留言:

發佈留言