2015年4月17日星期五

隱藏版漬物

日期:3月31日
地點:丼丼屋食堂
是次消費:$68.2

今午走到市中心食午飯,為的是試下丼丼屋的"平日限定超值之選",原來另有"午市精選定食",衝量過後,還是覺得午市精選定食較為抵。因前者需要另加錢才有餐湯及沙律,後者價錢已包餐湯﹑沙律﹑前菜及漬物,相差都只是數元。(注:我以自己想吃的食物款式及價錢作比較)



以往要飲水就要靠服務員斟,現在一個個水壺放正客人前面,絕對方便我這個"水怪"﹗而壺內是裝有暖水,更為貼心。


我不太肚餓,選了較"輕盈"的泡菜豚肉烏冬定食$62,配套有前文提到的沙律﹑麵豉湯﹑前菜﹑漬物及飲品,我飲凍檸茶。

沙律雪到凍到不得了,蔬菜也不見得新鮮,青瓜片都抽到乾;麵豉湯夠熱而味都幾濃,不錯;前菜是冷掉了的炸海鮮餅,好彩還有點脆口。

泡菜豚肉烏冬味道中規中矩,不過泡菜只有數片...實在"名貴"...湯辣辣地都幾好飲,湯大大碗不過烏冬是迷你份量,如果本身是肚餓底相信KO此餐後應該要去''補貨"。


話說我看到餐盤內沒有跟來漬物,再三查看餐牌後便招服務員過來一問。"咦,我想問下呢個餐唔係跟4樣小食咩?"我拿起餐牌再指給女服務員看那圖片。

"嗯...好,咁你等等。"服務員轉頭回來,"係呀,烏冬定食係無漬物跟的。"

"啊﹖咁得意﹖但圖片又會SHOW有既﹖"我問。

"唔好意思,只有飯既定食先有漬物跟,烏冬定食係無..."

"哦,咁好喇。"

本想直接打去丼丼屋問,不過撞正熱線食飯時間,我反正不急諗住下午再打去查詢。直到我吃飯中忽然有位男服務員在我背後出現,再給我這碟東東...


"真係唔好意思,我補返一碟漬物給你先,因為頭先個同事唔太清楚,我同你解釋返丫,其實公司已經出左通告話烏冬定食係唔跟漬物,不過餐牌上的文字同圖都印錯左,但因為之前有唔少客都問過呢個問題,所以公司就有通知話如果有客人要求要返漬物,我地都會補返俾佢地。"

我心諗,這幾片丁點漬物值幾多錢﹖1元2元﹖一間大集團都要慳到咁盡﹖=.=...我即時見議服務員可以出張MEMO或溫提紙貼在餐牌上,以免再有食客誤會,萬一遇著激進派問起上來攪到嘈交就無謂啦。


沒有留言:

發佈留言