2015年4月22日星期三

值得一試的菠蘿蝦堡

日期:4月19日
地點:麥當勞
是次消費:$43

數年來我都甚少幫襯M記,頂多買過幾次熱香餅及兩次香芋批,但包類起碼有一年(甚至兩年)都沒有吃過。直到菠蘿蝦堡的出現,實在忍不住了,因為我好鐘意...菠蘿~﹗

M記的買食及取食方法不知在何時轉了,但改得更為麻煩,排完一大輪才買到食,但又要走去隔離條LINE排隊取食,今次差不多消耗20分鐘才可正式開餐。


菠蘿蝦堡$28都幾大個,炸蝦餅內是雪藏蝦,毫無味道,罐頭菠蘿有一完整片,估不到兩者配搭起來都夾,雖然我討厭食沙律醬但這個包有少少醬配合下都好,除了可以增加少少味之外亦令進食時不會有乾涸感,整個包甜甜酸酸,兼脆脆地,都幾特別呀,如果有機會我都會翻吃多次。

加$4由薯條轉珍寶裝粟米,原來是大大盤﹗雖說是牛油粟米但食落只是白烚粟米,但錯有錯著啦因為我都不喜歡食牛油粟米。XD

菠蘿特飲都要加$4,大大杯,不可以走冰只可以少冰,但事實都有半杯冰...味道酸酸甜甜,配以大量菠蘿肉,熱氣全消,爽丫﹗


菠蘿批主要是甜味為主,酸味不重,內有少少菠蘿肉,都不錯,只是$7,更加之抵食。

沒有留言:

發佈留言