2015年6月9日星期二

舊日風味現今嚐

日期:6月7日
地點:叁去壹點心粉麵飯
是次消費:$72.5

想幫襯叁去壹有多年了,但自己好懶兼不熟路所以就...(哭)...怎料食友願意帶我去一轉,於是就趁今日天清氣朗的日子出發去﹗

由西營盤地鐵站行過去叁去壹原來只是幾分鐘,實在是超方便呢﹗


門外有數張小枱,但我不能像大叔們有如此強大的"耐熱力",幸好我們一入去,店員大叔同我們講"呢張枱岩岩埋左單,等佢地走左就可以坐呢度喇"。


店內冷氣都有幾部,不算凍但至少不會覺得太熱,地方小小的店子放有兩大圓枱及四張二人枱,空間雖不闊落但只要大家將就將就都不成問題的哦。


坐下後,店員大叔問我們飲什麼茶,之後除茶壺外,也有一盤盤熱燙水連浸著的餐具。


紅底黃字的餐單,鮮明易看。最令我驚訝的是點心價錢實在抵到不能相信﹗


蟹王燒賣$14,純豬肉製造,肉鮮多汁,毫不油膩,份量足以食一粒都覺得足夠矣。


鮮蝦餃$14,餃皮夠哂煙韌,就算兩粒蝦餃黏在一起,夾開後兩方都不會破皮,蝦肉好鮮甜,是意外的鮮甜﹗很是好吃。


腸粉方面,我自己比較鐘意食齋腸$12,腸粉一看就知好嫩滑,食入口當然滑嘟嘟,可惜所用的豉油偏鹹,吃不到腸粉的米香。


然後有鮮蝦腸$15,蝦肉大大隻﹑爽脆有鮮味,認真不錯﹗不過下次食要記得落少少豉油就夠了。


食友想試埋牛肉腸$15,每條都包了一大劈牛肉,咀嚼時食到有不少粒粒馬蹄,爽口外也減底肉膩。


雞絲粉卷$14,少見的懷舊點心,薄薄的腸粉皮包住大大件豬肉條,肉餡有紅蘿蔔﹑木耳,吃落有點似潮州粉果的餡料味道,份量大到一人食一件都夠皮。



每餐纖維有灼油菜$16,大大碟,菜心嫩口,無渣。(豉油可以另上)


最後叫一碟家鄉炒米$37齊齊分﹗店員大叔話家鄉米粉是"好似星州炒米咁但唔辣既",實物也是如此,配料特多:叉燒﹑雞蛋﹑火腿﹑青椒﹑洋蔥﹑芽菜等,即叫即炒,夠火喉,香氣四溢,引到口水都出。咀嚼米粉時的確食得出"好香"的味道,咪話不驚喜。


每位店員大叔年紀都不輕,但他們都充滿活力,賣力工作之餘也會與食客們打成一片,嘻嘻哈哈,非常快樂的。期間,有位店員大叔留意緊食友影食物相,他站在背後注專地看她手上的手機螢幕,這構圖很是有趣。

埋單時,白髮店員大叔走過來點數枱面上的碟數,我見他用手指默默算,算完又走去櫃台拿計數機出來,襟完說"145蚊丫",他將計算機放好,我們正付鈔時,他又返櫃台取計算機出來,笑著說"都係等我計多一次先,(襟襟襟),岩喇係145蚊,無錯"。


其實,他們真的好可愛。


沒有留言:

發佈留言